29 Kasım 2015 Pazar

Bozcaada, habbeli plajı

Habbeli plaji

    Bozcaada'nın ayazmadan sonra ikinci popüler plajını habbeli ye geldi sıra. Burası ayazmayla aynı güzergahta bulunuyor. Merkez'den kalkan minibüsler ayazmadan sonra habbeli ye uğruyor. Habbeli plajıda, ayazma plajı gibi denizi, kumu yine aynı güzellikte. Habbelinin suyu ayazmaya göre biraz daha sıcak ( yada bana öle geliyor) deniz daha çabuk derinleşin yerler var. Sahilin bazı kesimlerin de minik taşlar, deniz kabukları var.  Bunu artıya çevirebilirsiniz bence Bebeğinizle güzel bir etkinlik yapabilirsiniz mesala beyaz küçük taşları bulma, beyaz deniz kabuğu toplama gibi...

      Burda ayazmada olduğu gibi bir den çok restorant yok sadece bir işletme var. Sanırım bunun sebebi yeterince geniş alan bulunmaması yolun buna müsaade etmemesi olabilir. Bir işletme var demiştik ya bu da Mitos beach  ve restoranttır.  İşletmesi mitos butik oteline ait. Önceden otel dışında gelenlerde tesise girebiliyorduk. Şimdide sanırım aynıdır. Olmasa bile koyda denize girilecek yerler çok sadece sezlongunuz olmaz canım. 

     Burasını bilmeyenler bir fikir edinmek için " Küçük bir Eylül meselesi" filmini izleyebilir. Benim sevdiğim filmler arasında kendisi. Bozcaada çekilmiş etkileyici görsel sahneleri var.  Birde güzelim Bozcaadamanzaraları! Filmin baş rol oyuncuların tanışma sahnesi de habbeli koyunda geçiyor. Duygusal, etkileyici, görsel bir film kesinlikle tavsiye ederim. Ben etkisinde uzun süre kurtulamadım bir de özlemiş be ya:( 
  
     Kendi halinde olmayı sevenler için, deniz, kum, güneş, kitabım bana yeter diyenler içinde ideal bir lokasyon burası.
Bu arada Habbelinin ayazmadan daha güzel olduğunu söyleyen arkadaşlarım var bence siz ikisine de gidin hangisi favoriniz karar verin! Deneyiminizi bana da yazarsanız sevinirim;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder