23 Kasım 2015 Pazartesi

Çanakkale, Geyikli, dalyan

     
       Yine geçtiğimiz yaz gittiğimiz bir tatil rotası daha... Nereye gitsek acaba?... diye  düşünürken eşimden bir ses geldi "bugün dalyana gidelim". Böylece yolumuz geyikli dalyan tarafına düştü. Yol tarifim kısaca şöyle Çanakkale İzmir asfaltı üzerinde; Çanakkale tarafından geliyorsanız Bozcaada sapamağından dönerek, İzmir tarafından geliyorsanız Ezine ye girmeden önce Geyikli sapamağından dönerek gelebilirsiniz. Bu kadar gerisi yol sizi götürür;)

 Geyikli' yi Ata demirer'in eyvah eyvah filmi izleyenler hatırlayacaktır. ( film de dalyan sahil kenarıları da gösteriliyor. )  Geyikli Sakin, sessiz ve bir yer ve denize girilebilecek bir çok koyu var . Biz iskele tarafına gittik. Pazar günü olmasından dolayıdır sanırım sahil kalabalıktı. Ben dalyanı çok sevmedim açıkçası. Şöyle bahsedeyim nedenlerinden;  birincisi ben çok kalabalığı zaten sevmem biraz uzak olacak insanlar benden. İkincisi kumla oynayalım dedim bebişime nereye elimi atsam sigara izmariti çıkıyor ( sinir oldum).  Üçüncüsü deniz kimi yerlerde hemen derinleşiyor, kimi yerler yosun içinde ( ııyy) . Kabinleri duşlar kullanısı değil burdan belediye ye duyrulur.! Bu arada sahilin hemen arkasında çay bahçesi- cafeterya tarzında mekanlar var. Biraz ilerde market, lokanta  ve deniz eşyaları satın alabilceğiniz dükkanlar var. 

        Durumlar böyle... Bu arada altını çizeyim benim bahsettiğim yer ve o tarih için geçerli söylediklerim. Geyiklide daha bir çok yer var demişmiştim denize girilen bunlardan biride Bozcaada gemisinin kalktığı iskele yanı diğer tarafdan daha iyi deniz kum ve şenzlong bakımından . Ama yinede oraya kadar gelmişken, "Bozcaada" geçin canıım;) Bozcaada gibisi varmı?... hadi oldu da yoğunluktan dolayı geçemediniz saatte ilerledi güneş geçmek üzere burası da bir alternatif olabilir size...
Yeni rotalarda görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder